Tot a punt per celebrar el Dia de AndalucÃa
Dilluns, 2 de març de 2015
El 7 de març, la Casa de AndalucÃa celebrarà la seva festa grossa al Teatre Auditori Can Palots
Darrera actualització: 22.02.2017 | 12:48
El proper 7 de març, a les 18 h, la Casa de AndalucÃa celebrarà el tradicional festival en honor al Dia de AndalucÃa, al Teatre Auditori Can Palots.
Com cada any, el festival comptarà amb les actuacions de tots els quadres de ball de la Casa de AndalucÃa, aixà com del coro rociero. L'entitat, però, ha volgut donar un un aire especial i diferent al festival d'aquest any i ha afegit a la programació diverses lectures de poemes a cà rrec dels diferents membres de la Casa.
Com cada any, la Casa de AndalucÃa convidarà els responsables polÃtics de Canovelles i Granollers, els membres de la FECAC (Federación de Centros Andaluces en Catalunya) aixà com altres entitats, andaluses o no, a assistir al festival.