Els alumnes de les diferents escoles del municipi van participar divendres17 dabril al Cros del Congost, que va aconseguir 600 participants, un centenar dalumnes més que lany passat.
A les 17,15 h, els alumnes van trobar-se puntuals al pati del Congost per començar les primeres curses de la jornada atlètica. En total van tenir lloc una vintena de curses, masculines i femenines, amb alumnes de p3 fins a 6è curs. Organitzat per lAPA de lescola i el Servei municipal dActivitats Esportives (SAE), el cros va comptar amb diferents recorreguts en funció de les edats dels participants.
Lescola més participativa va ser lamfitriona: lescola Congost, amb 286 alumnes participants, seguida de lescola Els Quatre Vents, que va participar amb 134 alumnes; el Jacint Verdaguer, amb 78; el Joan Miró, amb 49 i les escoles bressol. A més, van participar 35 alumnes daltres escoles de la comarca i 22 participants, al Cros popular.
El guanyador de la cursa popular masculina va ser Jaime Martínez, i de la cursa popular femenina, Yasmina mesa. El cros va premiar als tres primers de cada cursa i obsequiar a tots els participants amb un detall. Com en les passades edicions, aquest any el cros va tornar a ser un èxit de participació i tant alumnes com familiars van passar una tarda datletisme agradable i en molt bon ambient.
- Adjuntem les classificacions de totes les curses del cros.