Canovelles està vivint una de les millors temporades a nivell Esportiu de la seva història; a modus de resum, destaquem:
En els esports dequip destaquem el campionat de lliga assolit per linfantil femenà de bà squet , la victòria i ascens de categoria a segona catalana de lequip sènior femenà i campiones de lliga regular del premini femenÃ.
En el futbol, lequip femenà ha estat Campió de lliga de futbol-7 i dos equips cadets han quedat 2n i 3r respectivament.
Respecte a lhandbol, el cadet masculàha guanyat la lliga de segona divisió, i el sènior masculà sha quedat a un pas de poder promocionar per lascens de categoria (que hagués estat el 3r consecutiu), acabant la lliga en una meritòria 3a. posició.
En els esports individuals destaquem dos clubs nous al municipi, el club de tir amb arc i el de bà dminton que han assolit grans fites esportives. Izan i Ainara GarcÃa shan proclamat campions de Catalunya de tir amb arc en categoria alevà i esquirol respectivament. Del Club Bà dminton Canovelles destaquem el tÃtol aconseguit per Nerea Roldos en dobles femenà sub-15 i el 2n lloc en dobles sub-17. Ariadna Porras ha assolit els sotscampionat de Catalunya sub-11. A nivell dequips, el Club Bà dminton Canovelles ha estat sotscampió de Catalunya sub-13.
El club descacs Granollers-Canovelles ha quedat Campió de Catalunya (lequip A ha pujat a 1ª divisió) i lequip B i el C han pujat de 3a a 2a categoria provincial.
Pol Lloret, el lluitador canovellÃ, ha guanyat el seu 4t Or mundial consecutiu de Muay Thai, al campionat del món disputat a Bangkok.
Valeria Parra, que competeix amb el CN Granollers, sha proclamat sotscampiona dEspanya de natació sincronitzada en la modalitat de figures individuals i campiona dEspanya per equips en la modalitat de combo.
Punt a part mereix latletisme, que avui dia ja ha assolit 34 medalles en diferents campionats de Catalunya de totes les modalitats, que suposen un nou rècord tot i que encara queden per disputar-se bastants campionats importants de diferents categories. Aquest club ha arribat a un punt dinflexió que lha portat a tenir atletes entre els millors dEspanya en determinades proves de fons i mig fons.
Cal destacar també que la Joana Orive ha estat sots campiona estatal com a entrenadora de lequip Junior femenà de Basquet de St. Adrià .