El Centre Obert Casa Nostra celebra els seus 25 anys de funcionament.
Dimecres, 8 d’abril de 2015
Avui s'han celebrat les jornades de professionals. Dissabte a la tarda, la festa per a tothom!
Darrera actualització: 22.02.2017 | 12:48
Avui s'ha celebrat la jornada tècnica a Can Palots. Més de 50 professionals del sector s'han trobat per posar en comú el paper clau que juguen aquests serveis en là mbit local per garantir els bons tractes en la infà ncia, des duna mirada normalitzadora i integradora, amb elements de recuperació daquelles situacions de risc per garantir la igualtat doportunitats.
Â
Desprès de la presentació a cà rrec de l'alcalde, José Orive, del Cap de Servei de Suport de Programes Socials i de Josep A. DomÃnguez, la cap d'à rea de Serveis a les Persones de l'Ajuntament de Canovelles, ha presentat el vÃdeo que s'ha realitzat per visibilitzar aquests 25 anys de tasca a Casa Nostra. Un vÃdeo emotiu amb els testimonis de nens que ara ja són mares i pares, dels primers educadors i de com la prevenció juga un paper important en la mirada de futur.
Desprès d'un esmorzar multicultural que ha permés observar l'exposició de fotografies dels nens i nenes de Casa Nostra, Francesc Reverter, de la Secció de Recursos dInfà ncia i FamÃlies de la Diputació de Barcelona, ha donat pas a la ponència " Cap on van els Centres Oberts? Prevenció de la desprotecció. Tot seguit, la ponència d'Ester Garcia Navarro, Coordinador i docent de Mà sters de l'à mbit de les emocions de la UB, Acompanyant als infants des del treball amb les emocions, ha clos les jornades.
Â
Â
Â
Â
Â
Â