Comencen els Tallers de famílies a les escoles de primària

Divendres, 15 de novembre de 2013
Cada tarda, de 15 h a 16.30 h, els pares i mares de les escoles de Canovelles participen al Taller de famílies, inclòs dins del Pla Educatiu dEntorn.

Les escoles Joan Miró, Congost, Els Quatre Vents i Jacint Verdaguer han iniciat el Taller de famílies, impulsat per lAjuntament i emmarcat dins del Pla Educatiu dEntorn, amb lobjectiu  de millorar la relació entre les famílies, lús de la llengua catalana, la participació en les activitats del centre, així com el coneixement de lentorn i els recursos.

El taller, que durarà fins al maig i oferirà unes trenta sessions, està centrat en diferents temes segons lescola. Al Congost el taller gira entorn al projecte La Congosteta viatgera amb la finalitat denfortir la cohesió social de la comunitat educativa. Les famílies participants treballen, partir de diverses dinàmiques, les cultures i nacionalitats dels nens i nenes de lescola amb els propis alumnes, posant al seu abast diversos materials, experimentant les tradicions, músiques i gastronomies dels països i ambientant lescola segons els país que treballen, en el cas del primer trimestre: el Marroc. 

Lescola Joan Miró i Els Quatre Vents enfoquen el taller com un espai de trobada per treballar la cohesió social, leducació intercultural, el coneixement dels costums dels participants i lús de la llengua catalana com a vehicle dintegració. El Jacint Verdaguer, per últim, ha impulsat el taller amb les famílies com un espai formatiu i dintercanvi dopinió per debatre i compartir estratègies educatives aplicades dins làmbit familiar, tot compartint sentiments, situacions, recursos, actuacions i reflexions.

Darrera actualització: 22.02.2017 | 12:38