CatROLvelles, la 1a jornada educativa de joc en català!

Dimarts, 13 de maig de 2025

El servei municipal d’Educació impulsa la primera edició de la jornada de joc en català anomenada CatROLvelles! Tindrà lloc el 28 de maig en horari escolar de matí, de 9.15 a 12.30 hores, a la Pista Polivalent.

La jornada està destinada a l’alumnat de 4t de primària i s’organitza en col·laboració amb l’Associació Club d'Estratègia i Simulació Wizards & Warriors, de Canovelles. L’entitat, especialitzada en jocs de rol, ha fet una adaptació del joc “8 tresors”. A més, seran els membres del club Wizards & Warriors els que guiaran les partides dels infants de Canovelles.  

La proposta, en la qual hi poden participar de 2 a 5 jugadors, situa el/la jugador/a en un oceà imaginari. L’objectiu és buscar tresors amagats, enfrontar-se a perills i descobrir el món marí.

Durant la jornada passaran, per torns, els infants de 4t de primària de les quatre escoles de Canovelles: l’escola Congost, l’escola Jacint Verdaguer, l’escola Joan Miró i l’escola Els Quatre Vents. 

L’objectiu de tot plegat és oferir als infants propostes de lleure educatiu en català, vincular la llengua al seu oci i establir llaços de col·laboració amb el teixit associatiu del municipi. Amb tot, aquesta primera edició busca poder ser la primera de moltes.

Darrera actualització: 13.05.2025 | 11:50