L’Ajuntament de Canovelles atorga una subvenció de 3.500 euros al Banc Farmacèutic amb la finalitat d’impulsar la seva activitat al municipi.
L’alcalde de Canovelles, Emilio Cordero, i el director de RR.II i de l’Observatori de la Pobresa Farmacèutica, Jordi Bosch, han formalitzat l’acord a través del qual l’Ajuntament de Canovelles atorga una subvenció de 3.500 euros a l’entitat per impulsar el desenvolupament de la seva activitat al municipi.
El Banc Farmacèutic és una associació sense ànim de lucre que té per objectiu lluitar contra la pobresa farmacèutica i la realitat de moltes persones que no poden fer front al pagament de medicament o productes sanitaris.
L’entitat investiga a través de l’Observatori de la Pobresa Farmacèutica, desenvolupa campanyes de sensibilització i atén la població mitjançant diversos fons. Concretament, a través del Fons Social de Medicaments cobreix la despesa farmacèutica de pacients que no poden costejar-se’ls per falta de recursos econòmics. A més, a través del Fons Social d’Emergència, dona suport als malalts aguts de curta durada i, a través del Fons Social de la Menstruació, gestiona la distribució de productes d’higiene a entitats que treballen amb grups de població femenina vulnerable.