Procés selectiu per al nomenament d'onze places de personal Auxiliar administratiu/iva (subgrup C2), a través del procediment de concurs-oposició d'accés retringit.(3141/2025)
Procés de selecció per al nomenament d'onze places de personal Auxiliar administratiu/iva (subgrup C2), a través del procediment de concurs-oposició d'accés restringit.
Per poder presentar-se al procés de selecció cal tenir la condició de personal laboral fix i trobar-se en servei actiu a l’ajuntament de Canovelles, amb una antiguitat anterior al 13 de maig de 2007 en la categoria Auxiliar Administratiu/iva.
Publicat anunci de la convocatòria del procés selectiu al BOE.
Termini OBERT per a la presentació d'instàncies EXCLUSIVAMENT del 27 d'octubre al 21 de novembre de 2025.
Podeu fer la inscripció en termini des d'aquest enllaç.
La taxa per poder participar en el procés selectiu és de 11,58€. Per abonar la taxa s'ha de fer un ingrés/transferència en el compte bancari de l'Ajuntament de Canovelles ES32 2100 0307 9902 0000 9223 indicant en el concepte "SELECCIO+DNI+COGNOMS I NOM (de l'aspirant)".