'El Recital' és la segona sessió de la Primavera Clàssica a Sant Fèlix, un cicle de música de joves intèrprets que va donar a conèixer el treball de joves músics i els va donar loportunitat dexpressar-se i entregar-se al públic en un entorn privilegiat com és lesglésia romànica de Sant Fèlix.
Unes 70 persones van gaudir dEl Recital i la música clàssica de Silvia Barrionuevo (flauta) i Víctor Garcia (piano); Txell Milà (soprano) i Robert Prieto (piano); Marina Oliveras (piano i Robert Prieto (piano) i Paula Martínez (violoncel).
La darrera sessió del cicle tindrà lloc el proper 27 dabril, a les 13 h, sota el títol La Sonoritat i portarà als músics Jordi Puig (vibràfon), Julia Arrizabalaga (piano), Paula Martínez (violoncel), Angela Luque (piano), Martin Diaz (saxo) i Naima Ventura (piano).
Un repertori extens i molt variat de la música de tots els temps: Bach, Telemann, Purcell, Haendel, Donizetti, Mozart, Schubert, Weber, Mendelssohn, Faure, Saint Saens, Rosauro, Rutter, Lloyd Weber, Ruera, Musicals de Guinovart i Standars de jazz, entre altres. Una innovadora i emocionant proposta musical amb grups, solistes i instruments de nivell que està agradant molt al públic assistent i que acaba aquest proper 27 dabril. No tho perdis, lentrada és lliure.