Unes 70 persones als concerts de música clàssica de Sant Fèlix

Dimarts, 22 d’abril de 2014
Després de lèxit de la primera sessió 'La música de cambra', el passat 20 dabril i dins dels actes de lAplec, va tenir lloc 'El Recital'

'El Recital' és la segona sessió de la Primavera Clàssica a Sant Fèlix, un cicle de música de joves intèrprets que va donar a conèixer el treball de joves músics i els va donar loportunitat dexpressar-se i entregar-se al públic en un entorn privilegiat com és lesglésia romànica de Sant Fèlix.

Unes 70 persones van gaudir dEl Recital i la música clàssica de Silvia Barrionuevo (flauta) i Víctor Garcia (piano); Txell Milà (soprano) i Robert Prieto (piano);  Marina Oliveras (piano i Robert Prieto (piano) i Paula Martínez (violoncel).

La darrera sessió del cicle tindrà lloc el proper 27 dabril, a les 13 h, sota el títol La Sonoritat i portarà als músics Jordi Puig (vibràfon), Julia Arrizabalaga (piano), Paula Martínez (violoncel), Angela Luque (piano), Martin Diaz (saxo) i Naima Ventura (piano).

Un repertori extens i molt variat de la música de tots els temps: Bach, Telemann, Purcell, Haendel, Donizetti, Mozart, Schubert, Weber, Mendelssohn, Faure, Saint Saens, Rosauro, Rutter, Lloyd Weber, Ruera, Musicals de Guinovart i Standars de jazz, entre altres. Una innovadora i emocionant proposta musical amb grups, solistes i instruments de nivell que està agradant molt al públic assistent i que acaba aquest proper 27 dabril. No tho perdis, lentrada és lliure.

 

Darrera actualització: 22.02.2017 | 12:41