Parades de roba, alimentació, sabates, llibres, joguines, terà pies alternatives... van omplir el carrer Indústria, des de la plaça de la Constitució fins a lencreuament amb el carrer Sant Jordi. Centenars de persones es van acostar a la fira per comprar productes a bon preu, gaudir dels espectacles i els tallers que van tenir lloc durant tot el dia, aixà com degustar diversos plats de peix, fideuà i embutits a les parades dalimentació.
Lassociació Betesda, que va situar la seva parada al capdavant de la fira, va aconseguir recollir uns 50 quilos de menjar grà cies a loperació Quilo, que va aconseguir que molts canovellins i canovellines sacostessin a la parada solidà ria per col·laborar amb un quilo de menjar per als més necessitats del municipi. Els membres de lassociació Betesda es van mostrar molt satisfets perquè, a més de recollir aliments, van poder difondre la tasca solidà ria que realitzen durant tot lany amb el repartiment daliments.
Van ser moltes les parades dalimentació que van oferir degustacions al públic que les visitava: la Peixeteria; la Salmantina, la Carniserria Flor, la parada dEmbutidos Isabel, aixà com la parada de fruites i verdures Carmeta, que va oferir degustació de productes de la marca Can Ferrer a tothom que els visitava. Una altre de les parades que més va sorprendre al públic va ser la del fotògraf Xavier Vallbona de Pas Foto, que va col·locar al carrer Indústria un gran pòster de la torre Eiffel per tal que tothom pogués fotografiar-se, amb barret parisà inclòs, com si estigués a la mÃtica torre de ParÃs. Lalcalde, Josep Orive, i el president de lassociació Comerç Actiu Canovelles, Ferran Cirera, no van perdre loportunitat de traslladar-se a la ciutat francesa i fer-se una foto plegats.
Els petits de la casa van gaudir amb el taller de pintar cares Fantasia Niu de Llum, que va tenir una gran afluència de nens i nenes durant tot el dia; aixà com dun inflable al costat de la plaça de la Constitució. I pels amants del ball, van haver-hi tres actuacions de dansa del ventre a cà rrec del Club de Danza del Centre CÃvic de Canovelles.
La fira va resultar ser un èxit i els comerciants daquest carrer es van mostrar molt contents i agraïts pel fet de traslladar les parades de la plaça de la Joventut, on shavia celebrat fins ara la fira, a aquest carrer comercial, que gaudeix ara dunes amples voreres per passejar i potenciar la convivència i el dià leg entre els veïns i les veïnes.