El Ple formalitza la presa de possessió d’una nova regidora

Dijous, 26 de març de 2026

Durant la sessió plenària del mes de març, l’Ajuntament de Canovelles aprova per 16 vots a favor l'acta del 29 de gener de 2026.  A més, durant la mateixa sessió plenària la nova regidora Saloua Adraou Amgait va prendre possessio del càrrec.  Amb aquesta incorporació, el Consistori reforça la seva representativitat i suma una mirada transversal que aporta valor, proximitat i qualitat humana a l'acció de govern. 

El Ple municipal va tractar diversos punts destacats, entre els quals la presentació d’un pressupost municipal sanejat amb la liquidació de l’exercici 2025 i un ampli bloc de mesures destinades a la millora de les condicions del personal municipal, que va incloure diverses modificacions de la plantilla i de la Relació de Llocs de Treball.

La sessió també va abordar l’aprovació del conveni amb la Diputació de Barcelona per a la construcció de l’itinerari de vianants a la carretera C‑1415b, una actuació clau per a la mobilitat i la seguretat al sector de Bellulla. Igualment, es va aprovar el conveni amb el Consell Comarcal per desplegar a Canovelles una Oficina Jove que permetrà oferir serveis juvenils de manera descentralitzada.

Darrera actualització: 26.03.2026 | 13:20