El pavelló Tagamanent dona la benvinguda al 2026 amb la Gran Revetlla de Cap d’Any
A Canovelles, l’inici de l’any té tradició pròpia: la Gran Revetlla de Cap d’Any que la Colla de Diables organitza al pavelló Tagamanent. Any rere any, aquesta festa s’ha convertit en una cita imprescindible per a moltes famílies i grups d’amics del municipi.
La celebració començarà a les 00.30 h, just després de les campanades, la nit de l’1 de gener. La festa és oberta per a tots els públics, però els infants hauran d’estar sempre acompanyats d’un adult dins del pavelló.
Les entrades anticipades es podran adquirir els dies 28, 29 i 30 de desembre, de 17 a 20 h, i els dies 30 i 31 de desembre, de 10.30 a 13 h, al mateix pavelló. El preu de l’entrada anticipada per als majors de 18 anys és de 20 euros, i per a les franges d’edat dels 12 als 17 anys i a partir dels 65, 12 euros. Per als infants de 5 a 11 anys l’accés costa 6 euros.
Que arrenqui el 2026 com cal: amb música, festa i molta energia!