Com adaptar-se a la malaltia oncològica
Dilluns, 26 d’abril de 2010
La Junta Local de lAssociació Espanyola Contra el Cà ncer (AECC) de Canovelles va organitzar la xerrada Adaptació a la malaltia oncològica: aspectes psicosocials, el dijous 22 dabril al Teatre Auditori Can Palots.
Darrera actualització: 22.02.2017 | 12:11
Ainhoa MarÃn, psico-oncòloga i Victoria Torralbo, treballadora social, van explicar al nombrós públic assistent els sÃmptomes fÃsics, emocionals i de relació del cà ncer: El malestar emocional és molt alt i és el motiu de la necessitat dun suport psicosocial, van aconsellar les expertes. La xerrada es va centrar en els diferents aspectes que poden ajudar a ladaptació del cà ncer, tenint molt en compte la vessant emocional del pacient oncològic.
Festa solidà ria contra el cà ncer
LAssociació prepara ja la tradicional fideuà solidà ria per al proper 29 de maig a la plaça de la Joventut. Lobjectiu de la festa és recaptar fons monetari per a lassociació.