Canovelles commemora el Dia de l’Orgull LGTBIQ+ amb accions de sensibilització i visibilització

Dijous, 25 de juny de 2026

L’Ajuntament de Canovelles se suma un any més a la commemoració del Dia Internacional de l’Orgull LGTBIQ+, reafirmant el seu compromís amb la diversitat, la igualtat i la defensa dels drets de totes les persones.

Amb l’objectiu de fomentar la sensibilització, la convivència i el respecte envers el col·lectiu LGTBIQ+, aquest any s’han instal·lat vinils amb missatges que aposten per la diversitat, la conscienciació i l’empatia als accessos dels equipaments municipals, culturals i esportius del municipi.

A més, com és habitual, s’han penjat banderes LGTBIQ+ als edificis municipals, culturals i esportius com a mostra visible del compromís de Canovelles amb la igualtat i la inclusió. També diversos equipaments municipals s’il·luminaran amb els colors de l’arc de Sant Martí i s’ha repintat el pas de vianants amb els colors de la bandera LGTBIQ+ situat davant d’El Local de Joves, un espai de referència per a la participació i la inclusió juvenil.

Els actes commemoratius culminaran el dilluns 29 de juny, a les 12h, a la plaça Núria Miralles i Creus, amb la lectura del manifest institucional. L’acte comptarà amb la col·laboració dels i les joves del Casal Júnior, que contribuiran a donar veu a un missatge de respecte, llibertat i orgull.

Durant l’acte, es repartiran entre les persones assistents bosses de tela (tote bags) amb els colors de la bandera LGTBIQ+, una iniciativa que vol contribuir a visibilitzar la diversitat i reforçar el compromís col·lectiu amb una societat més inclusiva.

Amb aquestes accions, Canovelles continua treballant per construir un municipi més inclusiu, on la diversitat sigui reconeguda com una riquesa i on totes les persones puguin viure lliurement, sense discriminacions ni prejudicis.

A Canovelles, defensem un present i construïm un futur on tothom pugui estimar, expressar-se i viure amb orgull i llibertat.

Darrera actualització: 25.06.2026 | 13:58