La Festa dels 18 anys queda ajornada
L’Ajuntament de Canovelles informa que la Festa dels 18 anys, prevista inicialment per al divendres 12 de juny, ha quedat ajornada.
Aquesta decisió respon a la voluntat de fomentar una participació més àmplia dels joves del municipi i de consolidar aquesta primera edició com una cita de referència per a les futures generacions.
La Regidoria de Joventut i Infància està treballant per establir una nova data per a l’esdeveniment, que es comunicarà properament a través dels canals oficials de l’Ajuntament.
Des del consistori agraïm la comprensió dels joves inscrits i de les seves famílies, i reiterem la voluntat de celebrar aquesta primera edició de la Festa dels 18 anys, una iniciativa que neix amb l’objectiu de convertir-se en un espai anual de trobada i reconeixement per a les noves generacions de joves adults de Canovelles.